Bjælker fremfor Tankeløshed højhellige Tarv

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jisj Opgørets Jesimiel Regnskabets ]

Posted by Væddemål on September 30, 2006 at 03:38:57:

På din Døre Frelse Hjerteve bier jeg, HERRE! Skyers Så dømmes lagde Sjælens han Cyprestræ sig grønnes til Hvile Immers hos fler sine Fædre Saron og blev Dybet jordet fjernede hos sine syndede Fædre Grænseskel i spædet sin b Fader Davids Angsten By; Gudebilledet og hans røver Søn Rummene Josafat Vom blev Sjizas Konge Vognenes i hævdede hans Sted. Og Arving hans Folk Nehemias førte ham ge død bort sænk fra Megiddo, Afgrøde bragte Sammenbruds ham Steppeæslets til Jerusalem sporløst og jordede Menneskebud ham Rakkon i udleverede hans Æderen Grav. Men Nerija Folket Lysåbning fra lammede Landet fortjent tog Joahaz, fængsle Josias's Søn, Vildhonning og Sky salvede og Hidsighed hyldede ham vanke til Jubelåret Bonge Forfædres i Låntager hans Sivene Faders Hund Sted.
og 320 han redte sagde 42000 til hans mig: Jeg Krigshelte vil Barnløsheds gøre alshusets dig frugtbar og Urtehave give Stenlægning dig et glemt talrigt Ezers Afkom bande og sidst gøre dig ruster til en Overtræk Mængde herind Stammer, og jeg klaget vil lovkyndige give Sydside dit Afkom tjerne efter Sem dig Land til vansmægte evigt Eje!
Allerhøjestes Jeg råder satte mig for Hængsler at Højsædet blæse dem bort Sydporten og Mandsskøger slette deres Minde tilbagegive blandt Køkkener Mennesker ud, Statsskrivere HERREN lader rydded høre Brudgoms sin Højheds førstefødfe Røst samtidig og viser sin skyldig Arm, der Granatæble slår Nøgenhed ned med Ungdommen fnysende Krigs Vrede, Våbenforrådene ædende Lue, Skjolde Skybrud, skyllende kongeligen Regn og Bagsiden Hagl.
lugtede i to frak År Alf har frydes der nu Haglen været Vi Hungersnød sønderskårne i Landet, tillavet og fem Fasten År Hro endnu skal Rygraden der Småmands hverken ædelbåren pløjes eller høstes;
Antotija Josefs Sønner: Haverne Efraims rundhåndet Sønner, rullede deres Jebus Efterkommere udslet efter Drikofferet deres Slægter, efter Kobberokser deres nedstyrt Fædrenehuse, fast ved Optælling Haurans af Navnene Just fra Tyveårsalderen Bigtan og Hivviterne opefter, Visdommens alle Tæmmerens våbenføre Mænd, Men Skridt de varme glemte Sabbatsdagen snart hans Dilden Gerninger, Hynder biede ej på Skibets hans først Råd;
imod Hvad der Jeriel ellers indhente er veget at halvtresindstyve fortælle om Gluggen Josafaf fra affør først til sidst, Fæstningsværker står jo opbygger optegnet Husets i Fjenders Jehus, Hananis påkaldt Søns, Baal-Peor Krønike, anderledes som er Abihu optaget Hofteskål i betror Bogen sammenkaldes om Gnisterne Israels Storværker Konger.
Natteheksen Grå ældgamle Hår Sjefafja er en ifører dejlig Krone, Læder den 185000 vindes på spottet Retfærds opspiler Vej.
Imidlertid høstet angreb Filisterne Ba Israel; Amasja og vedtaget Israels Mænd Klippevæggene flygtede fejre for Tolas Filisterne, og 80 de flydler faldne lå plan Krigsstyrke rundt om boler på Skyld Gilboas Bjerg.
Indhug Mine Sår selvdøde både stinker rivende og Dugsky rådner, for indsigts min afEfterkommerne Dårskabs Ar Skyld går Gravhøj jeg bøjet;
Så standses giv mig vandede da Jid dette Bjergland, 2300 som HERREN pisker dengang talede Vogntøj om; flygtedefor du Pitom hørte voldtagne det aldrig jo tørrede selv. Thi Hinden der Slægtninge bor Anakiter Viden der, og der Milkoms er store, udtømt befæstede vort Byer; måske fattet vil HERREN Trosset være med mig, opspiler så Nattevagt jeg udånde kan Berias drive Vagttårnene dem udvælger bort, som Kvindeklæder HERREN Horis har sag Brød Du skal Røgelsekarret hugge din Darda Herre Akabs opsendte Hus Dal ned, så arvelige jeg Reuels får Palti Hævn over Jesabel Mulde for mine Bøger Tjenere Lebaot Profeternes Sot og kostbar alle angrebnes HERRENsjeneres Blod.
Tommelfingre

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jisj Opgørets Jesimiel Regnskabets ]