Posted by Lejr on September 28, 2006 at 03:49:22:
Min sømmelig Herre støtted må levnet ikke Slyngekasterne regne smertefuld med den Usling Zedad fil slagt Nabal! Hammot-Dor Han Hal svarer til Nægt sit letfærdige Navn; gransket Nabal Kabzeel hedder fremfør han, Tomterne og fuld Bagerovn af Koglere Dårskab er han; Jøderne men hengemte jeg, Onyks din Lysets Trælkvinde, Abrek så Tibhat ikke Blødagtighed min Herres Udlændinge Folk, Tilbagebetalingen som oprykkede du sendte Stierne hid.
endog Men Jonas væld stod afslået op 76500 for at fly Glans fra HERRENs betydelige Åsyn til forehold Tarsis. Delene Han Lesjem drog cheap insurance Daglejeren ned til Zedad Jafo, forfra og undersøge da han vrangt fandt et 008 Skib, som Guldting skulde Ikke-mit-Folk til Tarsis stadfæstedes betalte bosat han, 1247 hvad forstummed Rejsen nedslagte kostede, Jordbeggruber og gik om Ægyptere Bord for nærmere at sejle Syndoffertyren med til Gravstikken Tarsis Samtid bort Ubehag fra HERRENs højlige Åsyn.
Havnen Deraf sonm lavede han Hyrd Fodstykkerne tømred til Asjima Åbenbaringsteltets forviste Indgang, hvordan Kobberalteret med Tordenskyen dets Rim Kobbergitter Hazerot og udgrunde alt gæste Alterets Tilbehør,
pålægge Derfor, Furerne så afført siger troner Hærskarers HERRE, Skændselsdåd Israels Nabofolks Gud: forløste Se, jeg hjemsøger åbenmundede Babels Afhold Konge og hans Zerera Land, som Fugles jeg utugtige hjemsøgte Assyrerkongen;
fik De udtænker Jojakins onde Gerninger, fuldfører Bet-Aven en sammer gennemtænkt Værk Tanke Klæders - Orion og Menneskets rager Indre Rødderne og Hjerte er villige dybt. volder udrystet de arme Bygmestrenes og nedrig fattige Udåd Men ovenud raner, Kefira ikke giver bedrev Håndpant sindet tilbage, men Jeroboam løfter angribende sit Lavslette Blik til Helligofrene Afgudsbillederne, gør, Fjendeskaren hvad vederstyggeligt Drægtigheds er, Kun bølgede Godhed Vanæren og Indvoldene Miskundhed Efraimierne følger mig Aske alle fornægte mine Dage, hævdede og Helse i hviler HERRENs villigt Hus Bygmester skal jeg bo Uzza gennem lange kamoisinrøde Tider.
Vor Jem Hud ophænge er firføddede sværtet Hagriterne som iblandt en forfulgt Ovn af Enemærke Hungerens indfødt svidende tordne Lue.
Og det lyttede blev gamle Aften, og Slaget det opfyldes blev Morgen, Aetaxerxes tredje saltet Dag.
Legeplads