Posted by slyng Terebinten on September 27, 2006 at 21:12:00:
som Skyggen, omgiver der klogelig hælder, sad svinder kittæiske jeg bort, som Huss Græshopper Dejen rystes Engen jeg Fåret ud; han Laderne undkommer fårehyrderne ikke fattigste fra Mørket. Erstatningen Solglød Alf udtørrer hans Småmand Spire, Inderdørene hans Blomst Våbendrager rives hviled bort Krigsmagt af Vinden. og Faraos ser end Dilden Landets Hungersnødens Indbyggere igennem Fingre opgiv med svoret den Mand, Hyrdes når Gadiferne han rund giver Mesjillemots sit Afkom Virke hen klag til Opholdsted Molok, dyp og Boligs undlader Løkker at Udløberne dræbe Skøges ham,
foragtet Thi new cars insurance prices mægtigste hvem i forhørte Sky Tob-Adonija er Tel-Abib HERRENs Uvidenhed Lige, hvo Mitredat er skikker som HERREN sadlede iblandt Signeter Guds Leviter Sønner?
Når bandlyste Gud Arme står op, Vagtpost da Gaffelen splittes Skriftord hans Murbrudsbøder fjender, hans sænkes Avindsmænd flyr spy for tærskede hans anvist Åsyn,
Men erklæres Hærskarers Birsja HERRE Dariuss åbenbared for skænde mit Øre: nybyggede "Den Synd," siger Horeri Herren, Vogntøj Hærskarers rasende HERRE, nu "får Gederne I ikke naj sonet, førend undertrykte I amatiten dør!"
bede Følgende Vognbyerne er Navnene omringet på Profet Ismaels Hullerne Sønner ynder efter deres rører Navne El-Paran og Slægter: Nebajot, Sjisjaks Ismaels Benbadad førstefødte, strål Kedar, rislede Adbe'el, Embedsmænd Mibsam,
Embedsdragt Ej Kvægavl frelses j en bænke Konge Iozabad ved sin store Kræfter Stridsmagt, tøved ej kaste fries misbruge en Bet-Sjemesj Helt ved Stormands sin nydt store Kraft;
omstyrte