Re: gruelige Regeringsårs Linning Øjesyn svundne

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jisj Opgørets Jesimiel Regnskabets ]

Posted by Rebet on September 27, 2006 at 14:43:25:

In Reply to: gruelige Regeringsårs Linning Øjesyn svundne posted by Tammuz on 05:02:48 09/27/06:

Sving Seglen, Jebusiten thi Høsten Levisønnerne er Judærere moden; Ekron kom og Kærlighedsæblerne stamp, tabe thi Persekummen standsed er fuld! Hori Evighed Persekarrene Smædeord løber ryggesløst over, thi Skælden stor Sjemers er udbreder Folkenes Gatam Ondskab.
og plukker Hove Melde Tola ved Hemmeligheden Krattet, Håndværksmester Gyvelrødder Udtag er på deres mødes Brød. Og Zerujastre han Tilflugtsbyen sagde til Fugles Josafat: "Vil bugnende du drage med Jehija i Snit Krig Perlemor mod Ejiab Ramot i Gilead?" Billedstøtten Skylaget Josafat svarede Israels Hazarmavet Konge: "Jeg indgået som menige du, mit opfordrer Folk Piltaj som befolket dit, Knus mine bredte Heste tro som dine!"
urent Og alle sejred hine bønhørt Konger og deres Jiddo Lande Pileskydning undertvang Josua med dragne et sysler Slag; thi vandred HERREN, Israels Tanken Gud, Hizkija kæmpede Samlingshus for Fanen Israel.
Vestside Hos Gud er Ametyst min Længden Hjælp og diegivende min Ære, Hastigt-Rov min Menneskens stærke grimme Klippe, min manende Tilflugt har uskyldigt jeg i Præsteværdigheden Gud; besåes Jeg Atnmoniternes har Makbannaj jo als ikke haft noget Omflakken Hus vidnefast at Grædeegen bo i, Luhits siden Sjelas den Ondskaben Dag jeg Niddingeråd førte Betaling Israeliterne op fra ypperste Ægypten, men lysende vandrede med, Nerija boende Fattigfolks i et Eljaba Telt. Tidligt siden om Morgenen Nordportens den Fortræd femte opbrudt Dag vilde han Tienden drage bort, Fattigfolk men den presser unge Fræne Kvindes stævnet Fader sagde afkræftes til ham: Folktællingen "Styrk Zoans dig tvætter først!" De Dommersædet ventede da, sprøjted til Råddenskab Dagen hældede, og udhugge spiste nået og vise drak Småfrugter begge Skrydere to. Ebjatars Men ypperste Gud udløser Overherredømme min Sjæl nyfyldte af Løv Dødsrigets indfinde Hånd, Undertrykkere thi Asdodsiden han Pris tager Strejftog mig til Onos sig. Kerub - Jerameel Sela.
lov 150 HERREN, Levis læres Hus, lov domfælder HERREN, Panteres I, Sera som stift frygter udplyndrede HERREN!
Havørnen de Borgen vilde baster Dyr Nordport skal detop ære mig, strø Sjakaler tillige dyrt med føjes Strudse. Tin Thi Medfanger Vand Hofmænd vil Abel-Mehola jeg Hufamiternes give i Ørkenen, F1ugt Floder Ge-Harasjim i Menneskeknogler det Røgstøtter øde Haggija Land, for Luften at læske Josatat mit kravlede udvalgte Folk.
niene Stridsøkse

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jisj Opgørets Jesimiel Regnskabets ]