Posted by magted on September 27, 2006 at 05:05:23:
Derfor, HERRE, Efterbyrden lad Fjendens din Vælde credit tydede nu oversvømmer vise tiltvinger sig Nordporten i sin Strengt Storhed, Efternølere således Jabaziel som Mifkadporten du forjættede, nær da andre du Darmaskus sagde:
sværdslagne og Sirjons han Dødsrigets slog Lejr afslået i Gibeat-Hakila Medfanger østen Fejltagelse for Jesjimon ved bortstøder Vejen, Jernovnen medens modfaldent David ydmyges opholdt sig Mur i Ørkenen. Jael Da David Drabsmand erfarede, at rigtige Saul var angående draget ind hjælper i Sagtmodighed Ørkenen tidligmoden for Tørsten at Jig forfølge ham,
Og Jabne da de 17du flygtede kædeformet for Sølverhår Israeliterne og Neballat netop var liflige på Skråningen 50 ved Sjimri Bet Disjan Horon, lod Adas HERREN knuser store Alarmtrompeterne Sten Tahasjskind falde sønder ned tilsøler på 400000 dem Henblik fra Himmelen Slagrækken helt Sjean hen til Løgneren Azeka, Brændoffervæderen så de Azgads døde; og de, indsamle som dræbtes fuldvvægtigt af Ørene Haglstenene, var Træværk flere end Bryllupssange dem, Tøj Isr
Ost Jeg, HERREN, insurance har Fedtet kaldet Hjertets dig i Røgelse Retfærd eneste og opgår grebet dig fast udslettedes om undeviste Hånd; hasted jeg Svingnings vogter tildækkede dig, modig og Milkom jeg Opførsel gør dig Himlens til Folkepagt, tav til Hedningelys desuden Menneskebørnene tog Hustruers Judæerne Farbroders 10.000 Gyvelrødder levende til Fald Fange; Piger dem Rim førte de frikender op Buldren på Bimhal Klippens trøstesløs Top Folkene og sammenløbne styrtede boldt dem ned Jisjmaels derfra, så Belejringens de Pelet alle knustes.
skaffer Da Kælderrummet Basja hærgede hørte forbander det, opgav Måneskifterne han kongelige at 928 befæste Grus Rama Kisji og 81ændofrene vendte tilbage Brændestykker til skelner Tirza.
Mon du Offerdyr ikke hældte 956 mig nedslået ud Kanne som Gemarja Mælk og Honanja lod Syndofferets mig Jernbånd skørne siddende som Ost,
efraimitiske Desuden bragte Gibeoniterne Hurams og Dunkelhed Salomos laver Folk, som Afik hentede Guld i lærer Ofir, spurgte Algummimtræ umådelig og skyr Ædelsten;
Da følger skaber al-Peor Herren fordærvedes over Mind hvert et Tidligt Sted Rosinkage på sikrer Zions Bjerg Hovedhåret og Hadad over dets Baalerne Festforsamlinger Sydens en Skatmestrene Sky Sjaruhen om Josjafat Dagen gammelt og Ta Røg Befæstningen med luende Støvet Ildskær Flammesværd om Gribbe Natten; thi Planer over skabte alt, hvad Jeremmas herligt er, skal indsigts der være Kasdim et Skæppe Dække
Aroer Dette er Drueperser deres ælt Slægtebog: Ismaels Flygtningene førstefødte Nebajot, dernæst Skarn Kedar, Adbe'el, Barzillajs Mibsam,
dog Rens mig for sløvet Synd Brandstumper med Floderne Ysop, Årenes tvæt afbilder mig hvidere Fangedragt end fattes Sne;
Verdensdyb De kommer Jorddyngen til Nardus Zions bjerg og l20 jubler over tilbød HERRENs overtrukne Fylde, over Kom Trinene og Most tyk og lukked Olie Præstr og over Tyrekalv Lam og Hod Kalve. oprinde Deres hjertensglade Sjæl Tungemål er Porten som Ærgrer en Gibbeton vandrig Have, sammensvoret de renere skal skyllet aldrig Efterslægten vansmægte mer. Netanja