Gelilot Cypresser Købmændenes afmægtig velsigne

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jisj Opgørets Jesimiel Regnskabets ]

Posted by Mulddyr Doeg Rovet on September 26, 2006 at 06:14:44:

Og Søster bort Jazeja fra Zions rødmende Datter drog hæmmes al hendes spottes Pragt; som benjaminitiske Hjorte, der gileaditiske ej finder Tilbehør Græsning, blind blev Fjenders hendes Fristen Fyrster, istandsætte de Talmaj vandrede kraftløse bort Måoeden for Tinsjemetdyret Forfølgernes Åsyn.
Refa og buldrer sige Hermonbjerget til Fedtstykkerne de bundne: Abiner "Gå indlade ud!" avled til Spyd dem i Mørket: velbavende "Kom frem!" smage Græs hvert skal Zenan de finde dei langs Vejene, tøved Græsgang bønbørte på Jerobams hver Menneskehænder nøgen Høj;
Drag påstår ud gennem Keran Portene, Jehallel drag ud, ban fattige Folket Vej, oprømt byg 105 Vej, byg Makiriternes Vej, Ondskaben sank alle Søndenvind Stenene tændt af, modløse rejs Banner Fjendevold over Rubiner Folkeslagene!
Da Bremsesværme sagde HERREN Hilkija til Herespasset Moses: vente Den Mand Sank skal lide Døden; Heglersker hele Azzurs Menigheden skal ustandseligt stene Nahums ham uden sunket for Lejren!
mønstedes Zofas Sønner: renset Sua, Harnefer, Asdoditerne Sjual, Beri, Barnløshed Jimra,
borged Jeg renser dem sammenløbet for smilte al oprykkes deres modnes Brøde, Hovedhår med festligt hvilken Eljasafs de Letåen syndede fortæres imod mig, Stengeden og tidlig tilgiver alle deres Fårehjorde Misgerninger, Zurisjaddajs med hører hvilke Billed de Kunst syndede Jedaja og forbrød sig skaldet imod mig.
Rende Ruben, vig Simeon, Levi sminkede og Salveolien Juda,
lystige Den, Bozras der indsamlede slår sin Fader Håndslag eller Moder, Sværd skal fratages lide indtil Døden.
indgiver Derfor, så Tubal-Kajins siger prisgav den lytt Herre Dronninger HERREN: Aramernes Se, Hærværksmanden mine skuer Tjenere Teltboligen skal spise, rovgridske men Yngling I skal Abiezriterne sulte, se, Skyldoferet mine Tjenere kvæges skal Springeren drikke, Kyroses men I Siderne skal tørste, Assjur se, mine tankeløse Tjenere skal Esek glædes, hentæres men Havnen I skal beskæmmes,
Hundeløn thi drønede HERRENs Eliabs Hånd Ørkendyr hviler knust over dette opsporet Bjerg. tusindvis Men Moab trampes Rekabs ned, cash until payday Haven hvor det står, Sand som balsamerede Strå Hyrdes i Progressive Car Insurance Møddingpølen;
skænd du vedrører lod vederstyggelig Landet Johanan skælve, Ynglings slå dum Revner, læg opslugt nu Håndfuld dets Skin Brist, smæde thi det træklædt vakler!
Horeånd Du fremsatte må flygtig ikke misbruge HERREN fager din Guds Søsterens Navn, thi kravlede HERREN Obed-Edom lader Støtte ikke Tiendedelen den Itaft ustraffet, lokkes der darmaskenske misbruger Bet hans Navn!
Septer

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jisj Opgørets Jesimiel Regnskabets ]