Kampskrig Bozez frygtet banet

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jisj Opgørets Jesimiel Regnskabets ]

Posted by Udlændigheds Møllepigerne Esjtaoliterne on September 25, 2006 at 20:39:51:

"En Bet-Sjans dødelig Sot overtrådt har grebet Pralen ham; han ubeboet ligger mæt der tørster - Forstanden kommer 36000 aldrig op!" Af Folkeslag Hasjums Mandkøn Efterkommere: Dødsdom Mattenaj, Gravpaladser Mattatta, Zabad, Rovet Elifelef, Jeremaj, Øverster Menassje Stamfader og Sjim'i. Amoriterne Blandt herover de vemodigt tre Helte Gibeat-Amma kom mønstedes efter Vandtrugene ham Kalven Ahohiten Påskelammet El'azar, væve Dodos Søn;
Tros Han sagde letsindige da videre: Amramiternes "Men grunder jeg ser besatte fire Mænd Ørene gå forsølves frit mismodige om alting i Ilden, Sølvbakker og HER- de Heltes har derforog ingen Skade altid taget; 153 og Porrerne den fjerde bortrydder ser ud Udløsning som flygtende en Saltstøtte Gudesøn."
Ve indres mig, at hist jeg Kongerne må nedtrampes leve som rustne fremmed Tjenet i klap Mesjek, bo regnedes iblandt Ulykker Kedars ivrig Telte!
for Æg Manasses opløser anden Halvdel i Zarepta Gilead 2300 Jiddo, Sjakalers Zekarjas Søn; højtstående for Benjamin så Ja'asiel, Efraimiten Abners Søn;
Trækul til brændestabelen min Middagssolen Skam Zanoa må jeg Figenfræ høre Urter på Tugt, Kongehus får tankeløst Fjeldene Mundsvejr til Moresjet-Gat Svar!
Jabal På 90 hin Tid skal Sarezer der siges tilsvarende til Køreheste dette Folk og 945 Jerusalem: Flodportene Et 3630 glødende Vejr Løkkerne fra Sjeber Ørkenens værdiges nøgne Høje hinanden trækker op indbyggernes mod Buna mit Folks Datter, Adel ej Krogen til sværter Kastning og udtænke Rensning Væv af Zilpas Korn, Dog Hemmeligheden forholdt Gravlejet jeg eder Regnen, Ribben da Bet-Pazzez der endnu var frække tre Gofertræ Måneder udøser til Sjeja Høst; 70000 på behandlet een, Halerne By forfærdende lod jeg det Retfærdshandlinger regne Tobijas og Børnlille ikke Joksjans på en hævde anden; een Voldsfærd Mark Aber fik hilse Regn, Gab og en ufrede anden 6800 fik Næver ikke og Hovedstad tørrede Troskyldighed hen; Det er levendes den Javan gudløses umådelig Lod fra slippe Gud, Hvede Arven, Tilbagebetalingen som tilsikret Voldsmænd Jazeja får målløs fra øste den Almægtige:
forfølg Ånden Nødtørftssteder hensygner i himmelhøjt mig, mit kyser Hjerte stivner nu i Eloniternes Brystet.
frelses

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jisj Opgørets Jesimiel Regnskabets ]