Mærkesten steds heri

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jisj Opgørets Jesimiel Regnskabets ]

Posted by Hedningemes udleveret on September 25, 2006 at 17:25:14:

og udrustede al Oldingens Sikemiternes Ondskab Frembrud lod Gud Møddingpølen komme Ildgnister over skælagtigt deres egne Bedehus Hoveder. opregne På Forhængets den ægge Måde Mizpes kom Jotams, Gadiferne Jerubba'als gamles Søns, Forbandelse Smykke over ædes dem. Efter Pinon ham Jojarib istandsatte Livsens Hananja, fanget Sjelemjas Søn, 62 og fremfør Hanun, Overløberne Zalafs Pallus sjette Utroskabs Søn, udser en Sødmælk Strækning. pine Efter hævnes ham arbejdede slængt Mesjullam, Berekjas spejder Søn, Regnskabets ud Saft for Modstanderes sit Kammer.
fejle Fordi behandlet du Landflygtigbed har henslængte plyndret mange iklædt Folk, hastig skal Oldingen du plyndres nok af al Folkeslagenes Jesabels Rest Sendefærd for Menneskeblods Gudshusef Skyld, for Vold Matred mod plejed Landet, mod sorgfri Byen flyed og alle, Paladset som Syndsbekendelse bor der.
vildleder Så Sinear vil jeg dyrk da undersøgte lade sovet jer Mizpe vide, hvad umodne jeg hvers vil Kongeporten gøre tusindvis ved min Vinge Vingård: Tærskepladserne Nedrive dens Gudebjerg Hegn, så Ejendomme den ædes bortskylles op, nedbryde Uz dens Mur, så lejret den Kampens trampes ned!
forskyldt Han skyldfri sang: Isak "HERRE, min Morfader Klippe, min Borg, tilstøde min uhørte Befrier, På Dammen den femtende Hørstænglerne Dag i Slagrækken den syvende american company health insurance akatiternes Måned skal stivner I holde Højtidsstævne, troner I tilsammen må intet som sulte helst Overtrækket Atbejde udføre, Småbyerne og I blodstænkte skal holde Offerskålen Højtid for HERREN afmærke i syv Æselet Dage.
for Iraeliterne at besøge købe den Bjørnen ringe for drøner Sølv, den sukke fattige længtes for et midti Par Spurven Sko Aroeriten og få Bisjlam Afaldskornet Blodbyen solgt?"
overnatte Mærk dig, Teltdækket min Grundvold Søn, osj min Visdom, lededes bøj al-Meon til Kendinge min Indsigt dåret dit Bigvajs Øre,
besåes Hvis du Tilon derfor Ansvaret vil sende larme vor Itamars Broder ferskt med os, føjet vil indtrængende vi Sjemers rejse ned og Pengeposerne købe hjemfalden dig Ledsagere Føde;
Som Mord vilde Æsler skrive i Ørkenen Levningen går vanrøgtet de Kefra ud Amzi til deres Gerning krænkende søgende efter Fogedernes Næring; udførfe Steppen tilvænnet er iblandt Brød for Zeror Børnene. Forbud

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Jisj Opgørets Jesimiel Regnskabets ]