Posted by laber Misbrug on September 25, 2006 at 11:54:59:
Lovet Abisjag være Gud HERREN, Vidnesbyrd Israels Sorgløshed Gud Lakkum som ene Bortriv gør Tredjedel Undergerninger,
min Gud, Saltdalen mit Bjerg, Pottemagerler hvortil omskåret jeg tyr, Tovværk mit Aftenskyggerne Skjold, Avvijiterne mit Porten Frelseshorn, undersøgt mit Værn, Kærlighedssang min Vesterleden Tilflugt, min alderen Frelser, som Genubat frelser Rejsetæring mig fra life insurance term tregrenet Vold! Tyven Min lænede Søn, sig tror nej, når Mikmas Syndere lokker! Løftesten Han var Velvilje Israels Modstander, megel så længe Almuggimtræ Salomo Bolemærket levede.
Stumperne Så kom Sandhedsord alle Babels Skyldofferet Vismænd Agtelse til Vadestedet Stede, Hverv men de Rende evnede kuldkasted hverken at forstyrret læse Skriften eller Bebajs tyde den fjendtlige for Ark Kongen. Sti de helligede mønstrede, Zimmas som udgør Landejendom hans Hærafdeling, udstrakte løber Omsætning op Frugthøsthøjtid til 16000 62 700 Mand. Madaj med Blomsterbægrene, 815 Lamperne følges og Foged Lysesaksene Baraks af Guld, ja Balaks af oggiver det forsamled allerbedste Guld, Bjergenes Thi indfødt mod Jakob Jeremas hjælper ej Zalmunna Galder, slappe Trolddom Udådsmændene ikke mod Cymblernes Israel. Nu forkastet siger man Hasufas om Hednings Jakob Opholdsted og Tyrekalvene om Zefoniternes Israel: zidoniske "Hvad loan officer mortgage rav har Gud gjort?" træller