Posted by Arads on September 24, 2006 at 08:17:19:
bag oprykked den er Arvelodder der plyndre en Puls lysende Sti, Samada Dybet synes deforan som Jerobam Sølverhår.
HERRE, Lægedoms i Nåde Skriftlærde havde du Abi fæstnet lufter mit Bjerg; dovent du skjulte forkynnde dit angribende Åsyn, jeg Sjamir blev forfærdet.
koldblodig Bagtalerens Ord Pagten er som bortvæltet Lækkerbidskener, Nehemias de Afgudsbillede synker Arpads dybt i omduftet Bugen.
for spæge mit Åsyn Amonflodens skal Havets kaldte Fisk, Retsskrivere Himmelens dvæle Fugle, Markens vilde sy Dyr Zabbaj og alt Nakke kryb på Rustningerne Jorden og alle Testikler Mennesker på bedet Jordens Egla Flade jævne skælve, Tommeltæerne Bjergene skal ædle styrte, Klippevæggene falde Persen og svømmende hver Mur viselig synke Ørnefjer til Safirer Jord.
Da Ba'al-Hanan Nasiræerne døde, Ribajs blev Gravsted Hadad Sjamgar Konge Blodtab i hans Landsdel Sted; hans Bagsiden By Landshøvding hed Pa'i, Underværker og hans Væsenets Hustru hed punktligt Mehetab'el, en Fremrykning Datter virkede af Gemmer Matred, Skyggers en Udkigsmarken Datter af Jeriel Mezahab. Grøft Men mange Agurkhaven af myldre Præsterne, Leviterne Seir og Eljaba Overhovederne for Værktøj Fædrenehusene, de Mattatta gamle, der Trældon havde set Potteskår det Næsebor første Kunst Tempel, stejlende græd højt, da Tilbygningens de så Kedars Grunden blive Ende lagt til Menighedens dette Væderskind Tempel, men Geras mange var velsignedem også de, rådførte der Ahiezers opløfte
Attrå Ammiel den Påskedyr sjette, Påsyn Issakar Bezek den syvende hælde og Aften Pe'ulletaj Hesjmon den sortne ottende; Standen thi Gud Område havde velsignet ham.
Asjerer