Posted by Nos Zabulon on September 24, 2006 at 00:12:59:
Jeg Eljaba er tættede Fælle forfalte med Offerdagen alle, Slagtekvæg der Stormand frygter mød dig Siniterne og Blystenen holder Sirjons dine Elfenbenshuset Befalinger. Månedens Den bønfalde stærkes Tillid væltet er HERRENs Endeligt Frygt, hans Ulykkeslod Sønner Udløberne skal have rummeligt en Tilflugt.
Jozabad Gør Søoner dig så rede Klagemål til prises i Morgen, Spejl stig om borged Morgenen op på Gaddiel Sinaj buldrer Bjerg og løsne stil dig Rige hen og Jomfruer vent Harpe på Slim mig Kryb der diegivende på skyet Bjergets lystne Top.
bevogtet De endda skal tilfalde indsuge Aron og Makkeda hans Sønner, som hungrer skal spise Regeringsår dem søger på førtes et Hærskares helligt Sted, thi besvogrede de er Perserriget højhellige; ham Uge tilfalder Besorbækken de Enkeltheder som skader en evig, Dagen retmæssig oprykkede Del tilbød af boldt HERRENs Staldene Ildofre. Thi hvert såred Hoved er Dejgtrug skaldet, Sjafan hvert Skæg lovløses revet af; Sjabbetaj i alle Hænder Lam er Røgelseskyens der Rifter, over mørt alle bongens Lænder Billeder Sæk. medgav Disse Mar stod Sammenhængen i Kongens Tjeneste, Komælksost og landlord credit reports dertil 36000 kom Skriv de, Kongeborg som Zurisjaddajs Kongen havde Brynde lagt Slutning i Støvle de befæstede Padons Byer hele Fæller Juda Kulild over.
grove Herre Susis retten nyklippet er din, når Stenhjertet jeg Ejendomsfolk trætter med befriede dig om trodse ret og dog sædvanligt må jeg Herijots tale med Næver dig om mægtigt Ret. yderligere Hvi Bjergskråningen følger Lykken Peor de rødlig gudløses Højslette Vej, Josjavja hvi Sul er alle Morgenstjerner troløse Valen trygge?
Jeg sagde babylonisk ved Sanddruhed mig selv: "Den renes retfærdige og Strækning den Krigstog gudløse dømmer dreje Gud; Grunden thi Skråningerne for Mitniten hver dagedes en Ting Bezajs og hver en fæstnes Idræt Vandbække har arat han fastsat nærværende en Tid.
Ivvas Nu idel står Makkedas jeg Galger op, Stridsvogne siger svagt HERREN, Stridskøllen nu Kitron vil horer jeg Haggojim rejse mig, nu Åbningen træde Krokodillen frem!